niedziela, 28 grudnia 2008

Jedzenie 3-1 Smakowity Trójkąt

Oto moja kochana babcia.

















Często mówi się, że "co kraj, co obyczaj".


Ale myślę, że są rzeczy, które są uniwersalne, takie coś, na co nie mają wpływu na przykład różnice kulturowe, czy narodowości.

Macie jakiś pomysł?



Ja jestem zdania, że natura babci jest mniej więcej taka sama na całym świecie ;)
(nazywam to "babcinością")


Moja babcia....ona jest naprawdę fajna i zabawna.

Po prostu mówi nieustannie! :)
No i podaje jakieś żarcie bez przerwy ;)

Prawdopodobnie w jej słowniku "Nie, Babciu, ja już dziekuję..." nic nie znaczy.

Dzisiaj to samo, przygotowała(narobiła) dla nas Onigiri ( ryż uformowany w trójkątny krztałt )


Ryż i łosoś rozdrobniony i ręce babci



Formujemy z serdecznością i z życzeniami.....;)

Posypujemy go ごましお ( sezamem i solą)...


Zawijamy go algą..

Voila! Ryż w kimonie ;)

Udało się jej przekarmić mojego tatę, który nie umie odmawiać. Mimo, ze to bylo przed kolacją....


Ale było dobre :)

5 komentarzy:

  1. O, Twoja babcia fajna :D też bym zjadła takie onigiri ;D szkoda, że moja babcia nie umie robić ;P

    Milena

    OdpowiedzUsuń
  2. Halo Milena:D
    Dzieki za komentarz;)
    Za to chyba twoja babcia swiwetnie umie robic pierogi... mniam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. haha, fakt :D ! ale jakie ja robiędobre ;) mówię Ci! haha :)

    Milena

    OdpowiedzUsuń
  4. Babcie wszędzie są takie same, chcą, żeby ich wnuki były grube ;)

    Meiko-chan あけましておめでとうございます !!!:)
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziekuje wam bardzo za komentarze:)

    明けましておめでとう!
    今年はさらによい年でありますように(^^)

    OdpowiedzUsuń

Czy to ciekawy post? Nudny? Czy sensacyjny czy do dupy? Wszystko możecie napisać w komentarzu :):):)