poniedziałek, 6 lipca 2009

Wiadomość 1-1 Mundurki

Słyszałam, że w Europie istnieje stereotyp Polaka-złodzieja.
Może faktycznie w Polsce jest dużo kradzieży samochodów, ale jednak chyba nie macie tylu złodziejów mundurków szkolnych jak u nas.
Wiadomość po japońsku


30 czerwca aresztowano 24-latka, który ukradł PRZYNAJMNIEJ 500 mundurków szkolnych.

...Policja nie podała konkretnej liczby ukradzionych mundurków. Chyba było ich tyle, że nie chciało się dalej policzyć:p

Dlaczego ukradł?
県警によると、容疑を認め、「趣味や販売目的で盗んだ」と供述。
Według policji, on się przyznał do winy i powiedział że zrobił to dla hobby i dla sprzedaży.

...Co za hobby ;0


Podobno nawet specjalnie wynajął pokój, żeby przechowywać te mundurki.



U was złodzieje są raczej praktyczni, a u nas... no trochę głupi :p


Może kiedyś się przyda.
Złodziej
泥棒doro bo-


Czy to tak pociągające? :/

8 komentarzy:

  1. Ja tam się jemu nawet nie dziwię, te mundurki japońskie wyglądają naprawdę ślicznie :D

    ale żeby aż 500? może to tak jak z pokemonami xD "ZBIERZ JE WSZYSTKIE!"

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. mundurki japońskie są śliczne (*_*) zawsze chciałam taki mieć (nie no, do hobby tego nie zaliczę, ale po prostu no.. podobają mi się xD ). kiedyś sobie kupię :P

    ale ten złodziej szalony, przyznaję XDD

    Milena

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak jak z pokemonami...no może to jest narodowość Japończyków :D



    No kup sobie tylko nie kradnij!
    Aaa i pozdrowienia dla mamy i kota:)
    (czy może to był piesek? mam słabą pamięć...)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jakoś nie za specjalnie szaleję za dzieczynami w mundurkach :)
    Ale z ciekawości, Mejeczko ile średnio kosztuje w Japonii uszycie mundurka męskiego na miarę?? Tylko ja mam 200cm wzrostu więc trzeba liczyć materiał extra xD Zawsze mi się marzył a najbardziej to chciałbym w takim na maturę za 2 lata wyskoczyć :) Jak miała byś jakies informacje możesz mi na maila wysłać, tylko błagam nie po japońsku bo dopiero 4 kyuu się uczę...

    mail: tomexskyline@gmail.com

    Sky.
    Pozdrawiam ;]

    OdpowiedzUsuń
  5. nie no spokojnie XDDD nie mam zamiaru kraść xD ! haha, no pozdrowię pozdrowię xP i pozdrowienia też dla Ciebie (^.^)

    (i to jest piesek XDDDD )

    Milena

    OdpowiedzUsuń
  6. Co do ceny uszycia mundurka męskiego to jakoś nie mogłam jeszcze znaleźć takiej trafnej informacji ale jak znajdę to ci powiem!


    Aaa no to był piesek...no przecież wiedziałam :p

    OdpowiedzUsuń
  7. scandal ! ;d przepraszam, musiałam to napisać.

    OdpowiedzUsuń

Czy to ciekawy post? Nudny? Czy sensacyjny czy do dupy? Wszystko możecie napisać w komentarzu :):):)